fredag 13 mars 2009

En slump?

Jag tror att ni ibland tror att jag överdriver mitt inflytande i svensk media. Det gör jag inte. Minns ni Håkan från "Färjan". Han börjar blogga för kanal 5 nu. Vet ni vad bloggen heter: "Håkan - Inga konstigheter". Vet ni vad min förra blogg hette: "Pascal - Inga som helst konstigheter".


Plagiat? Döm själva. Ska jag stämma dem eller låta dem hållas? Kanske skickar jag bara en diskret faktura på 500 kr i konsultarvode. För, ni förstår väl att det inte är en slump att företag har den här bloggen under uppsikt. De vet att jag vet vad som säljer. De följer minsta steg jag tar. Att allt Pascal Engman tar i blir till guld. De förstår att det här är nyskapande, hett och trendigt. Ja, något att räkna med helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Stämm den jäveln, hur som helst har han inte i närheten en så bra blogg som ni =)

    /Daniel

    SvaraRadera