fredag 27 mars 2009

Krig!!!


Nu kommer ni kanske tycka att jag är långsökt. Men då vill jag att ni betänker följande: under de senaste veckorna har mycket märkliga händelser inträffat. I Australien drar sig hajarna närmre stränderna, kycklingarna käkar glas i en sista desperat aktion för att döda människor, och inne på Coop går ett rådjur bärsärk och stångar folk. Ser ni inte sambandet?

Djuren vill ta tillbaka planeten. Vi måste mobilisera. Strunta i "Earth Hour" vi har viktigare saker att tänka på. Dags för Obama att visa vad han går för. Och viktigast: sluta mjäka med djuren! Kasta ut dem! Varenda vegan, varenda fuskpälsbärare ska jagas och stämplas som förrädare. Vi står inför vår största och viktigaste strid sedan vi konkurrerade ut neandertalarna.

4 kommentarer:

  1. Meat is murder, tasty tasty murder....

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag tror nog egentligen inte att vi "konkurerade" ut neandertalarna... det rör sig nog mera om Evolutionen...
    Jag drömde om dig inatt pascal... vi va å käkade på grillen, det va mitt i natten... vad betyder det?

    SvaraRadera
  3. Låt mig delge er ett berömt citat:

    "You can´t trust the dust, but you better trust the thrust!"

    Tänk på det!

    / Jakob Bahle

    SvaraRadera
  4. Jakob... det har inget med ämnet att göra... Beat it!

    SvaraRadera