tisdag 7 april 2009

En flaska urin och jag

Ni tycker att det här är en konstig bild va? Kliar er i huvudet och undrar varför jag lägger upp en bild på mig själv med en vattenflaska i handen. Det är ingen vanlig vattenflaska. I min hand håller jag en halv liter av min egen urin. Var kissnödig i dag så jag stannade bilen på Valhallavägen, satte mig i baksätet, rotade fram en vattenflaska ur min träningsväska och kissade. Den fylldes till bredden som ni ser. Inte en droppe utanför. Inte illa pinkat va?

10 kommentarer:

  1. slitet pascal! /åke

    SvaraRadera
  2. jag hade inte så många alternativ.......

    SvaraRadera
  3. har du en kvinnojacka på dig?

    SvaraRadera
  4. Nej, den är glansig men ytterst manlig.

    SvaraRadera
  5. Varför har du ingen tröja alt. en tjejtopp under "mans"jackan då? vavava?

    SvaraRadera
  6. Har en väldigt djupt ringad tröja under. Hade just varit och tränat.

    SvaraRadera
  7. Vad ska jag höja nivån på? Mina läsares kommentarer eller mina inlägg?

    SvaraRadera
  8. Syftade på just det här inlägget.

    SvaraRadera