torsdag 2 april 2009

Fantomen på gymmet

Idag var jag och tränade för första gången på mycket länge. På gymmet finns en lång man med ett lockigt stort och mörkt hår. Jag har börjat misstänka att han är psykopat. Killen är övertygad om att han är Guds gåva till kvinnorna. För några veckor sedan slet han av sig sin tröja och gick runt i bar överkropp i minst fem minuter. Helt omotiverat. Fram och tillbaka spatserade han. Man såg på honom att tyckte att hans svettiga kropp var en fröjd att skåda. Att nu jävlar får någon städare komma med en trasa och torka upp snigelspåren på maskinerna efter de lyckliga kvinnorna.

Han tränar alltid i en ett underställ på överkroppen och shorts. Med långkalsonger under. Ja, ni läste rätt... Han tränar i långkalsonger med shorts över. I dag gick han runt och kliade sig i röven. Inte en diskret liten " nu lägger jag kalsongerna rätt " utan mer en: " fan jag glömde torka mig och de kliar utav bara fan i brunögat ". Utan att skämmas. Pang bara, sen var handen nere och grävde i hans äckliga jävla långkalsonger. Sen gick han och pillade på hantlarna.

1 kommentar:

  1. Om kriteriet för psykopat är att anse sig vara Guds gåva till kvinnorna finns det way too many psychos out there!! Eller var det analklådan som syftades? Båda är iof mycket skrämmande;)

    SvaraRadera