torsdag 9 april 2009

Samtal med Kim

Fick ett mail av Kim. Det stod att jag var inbjuden till något. Oklart vad.

Jag: Tja, vad var det för mejl du skickade?
Kim: Har ju skaffat Outlook express...
Jag: Jaha?
Kim: Ja, satt bara och mailade lite och kände mig viktig.
Jag: Så det var ingen inbjudan till en fest?
Kim: Nej.
Jag: Okej, onödigt att låtsas som det. Du kunde ju bara skickat "test" eller något. Aja vad gör du då?
Kim: Är på stan...
Jag: Vi hörs sen då.
Kim: Vänta lite!
Jag: Ja?
Kim: Har du någon jobbmail? Bygger upp en kontaktlista... Breddar mitt nätverk så att säga. Jävligt viktigt.
Jag: Okej? då duger det inte med min hotmail adress eller?
Kim: Nej såklart inte, maila mig din jobbadress sen så hamnar du på min outlook express- lista.
Jag: Visst, vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar