söndag 5 april 2009

Min lördag i bilder

Jag och Nikos steg upp med tuppen och tänkte befinna oss på Sturehof klockan 13:00 för att säkert få tag på ett bord. Det visade sig att det redan var fullt. Istället bestämde vi att göra ett litet gästspel och begav oss till Snaps på söder. Där fick vi snabbt tag på ett bord och satt kvar i fyra, fem timmar.
När vi tröttnat på Snaps och var rätt berusade började var och en traska hem till sitt. Nikos ville rida på hästen men jag, som alltid varit rädd för hästar, nöjde mig med att klappa den. Sen gick var och en hem till sitt för att vara pigga och alerta på kvällen. Jag somnade, av oklar anledning, naken på soffan.

Klockan 22:00 möttes vi upp igen. Gick till Ambassadeur. Dansade tills vi var våta av svett och gick sedan till Spy Bar. Kände oss inte välkomna av det trendiga folket och bestämde oss för att äta kebab. Dala och Jocke kom också dit.
Av oklar anledning kom Dala bärandes på denna kvinna. Hon satt kvar i hans knä under hela den timmen vi åt. Det såg mycket märkligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar